مطالب گوناگون و یاد داشت های احمد بلال

زمانی بود که یک موضوع را در موتور های جستجوگر جستجو میکردم اما نمی یافتم. به همین خاطر خواستم یک ویبلاک پر محتوا و خوب بنویسم

مطالب گوناگون و یاد داشت های احمد بلال

زمانی بود که یک موضوع را در موتور های جستجوگر جستجو میکردم اما نمی یافتم. به همین خاطر خواستم یک ویبلاک پر محتوا و خوب بنویسم

آهنگی زیبایی از هنرمند محبوب فرهاد دریا

 

 

برای شنیدن این آهنگ این جا را کلیک کنید!! 

 

کبوتر های سبز جنگلی در دور دست از من

سرود سبز میخواهند

من آهنگ پریشانم

از این غربت , از این دوری

خدا حافظ , گل سوری

جنون نا تمامی در وجودم رخش میراند

هوای تازه تر دارم

از این شور و از این شوری

خدا حافظ , گل سوری

بغل وا کردنی رهتوشه

رهتوشه ء خود را

جیگر زیر جیگر دارم

ز جنس داغ و نا سوری

خدا حافظ , گل سوری......!

نظرات 1 + ارسال نظر

درود احمد عزیز

نمیدانم میهن من و تو در کجای این کره خاکی قرار دارد؟که همیشه صدای پای استعمار از ان به گوش میهن پرستان سنگینی میکند.بگذریم شعر های وبلاگت زیبا بود اگر مایل به تبادل لینک هستید .مرا با نام(کهنه معلم ارومیه)لینک کنید و خبر دهید من هم لینک کنم با آرزوی روزهای حوش آزادی

کهنه معلم ارومیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد