مطالب گوناگون و یاد داشت های احمد بلال

زمانی بود که یک موضوع را در موتور های جستجوگر جستجو میکردم اما نمی یافتم. به همین خاطر خواستم یک ویبلاک پر محتوا و خوب بنویسم

مطالب گوناگون و یاد داشت های احمد بلال

زمانی بود که یک موضوع را در موتور های جستجوگر جستجو میکردم اما نمی یافتم. به همین خاطر خواستم یک ویبلاک پر محتوا و خوب بنویسم

کرزی برنده ریاست جمهوری افغانستان شد

برنده شد کرزی 

کمیسیون انتخابات افغانستان حامد کرزی را برنده دومین انتخابات ریاست جمهوری این کشور اعلام کرده است.

این تصمیم در حالی اعلام شد که مقامات این کمیسیون گفتند دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در افغانستان برگزار نمی شود.

روز گذشته عبدالله عبدالله، یکی از دو نامزد دور دوم انتخابات ریاست جمهوری افغانستان در اعتراض به برآورده نشدن شرایطش، از شرکت در انتخابات منصرف شد.

آقای عبدالله خواستار

برکناری مقامات ارشد کمیسیون انتخابات به دلیل جانبداری از حامد کرزی در انتخابات بود.

دور اول انتخابات ریاست جمهوری افغانستان در بیستم آگوست، به دلیل تقلب در آن به پیروزی هیچ یک از نامزدهای انتخابات منجر نشد و انتخابات میان دو نامزد پیشتاز - عبدالله و کرزی - به دور دوم رفت.

عزیز الله لودین، رئیس کمیسیون انتخابات افغانستان در یک کنفرانس خبری در کابل اعلام کرد که به دلیل انصراف آقای عبدالله از شرکت در دور دوم انتخابات، حامد کرزی، تنها نامزد دور دوم انتخابات را برنده اعلام می کند.

آقای لودین گفت که این مسئله از یک سو خطر "حوادث ناگوار" امنیتی را در روز انتخابات از بین می برد و از سوی مردم افغانستان را از انتظار طولانی برای تعیین رئیس جمهوری بیرون می کشد.   

مشروعیت؟

پس از حدود دو ماه بررسی ادعاهای تقلب در دور اول انتخابات ریاست جمهوری افغانستان، کمیسیون رسیدگی به شکایات انتخاباتی بخشی از آرای انتخابات را باطل اعلام کرد و آرای آقای کرزی که براساس نتایج ابتدایی حدود پنجاه و پنج درصد بود، زیر پنجاه درصد رفت.

رامین انوری، خبرنگار بی بی سی در کابل می گوید، یکی از دلایل اصلی برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، مشروعیت دادن به این روند بود، اما او می گوید، حالا سوال اصلی این است که دور پنج ساله ریاست جمهوری آقای کرزی از مشروعیت لازم برخوردار خواهد بود؟

تصمیم به برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در افغانستان، در همان زمان با استقبال سران جهان روبرو شده بود.

حامد کرزی در حالی برنده دومین انتخابات ریاست جمهوری افغانستان اعلام می شود که بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل در یک سفر از قبل اعلام ناشده وارد کابل شده و با آقایان کرزی و عبدالله دیدار کرده است.

آگاهان مسایل سیاسی می گویند، بعید نیست که آقای بان در این دیدار توافق آقای عبدالله را برای اعلام چنین تصمیمی گرفته باشد. 

 

برگرفته از http://www.bbc.co.uk/persian/afghanistan/2009/11/091102_ram_election_cancelled.shtml

نظرات 1 + ارسال نظر
هدا 1388/08/11 ساعت 05:11 ب.ظ http://www.biatulove.blogsky.com

سلام دوست عزیز

وبلاگ خیلی جالبی دارید ... بهتون تبریک می گم

ولی برام جالبه توی این مدت فعالیتتون چطور از طریق وبلاگتون کسب درآمد نکردید !!!!!!

شما از طریق این وبلاگ می تونید درآمد خیلی خوبی داشته باشید

من با چند تا سایت خیلی خوب کار می کنم که بسیار معتبر هستند ... کار کردن با اونها هیچ ضرری نداره چون ثبت نامشون رایگانه و به ازای فعالیت شما بهتون پول هم می دن

اول از همه دو تا سایت کلیکی را به شما معرفی می کنم :

اولین سایتی که بهتون می گم اکسین ادزه که بسیار مشهور و قابل اعتماده و پیشنهاد می کنم که حتما داخلش عضو بشید ... لینکشم اینه :

http://www.oxinads.com/?i=17696

دومین سایت اسمش کلیک چی هست . در مورد این سایت باید بهتون بگم که خیلی بهتر از بقیه ی سایت های کلیکیه ... آخه تموم کلیک ها را ثبت می کنه و ۲۰۰۰ تومان هم هدیه ی عضویت داره !!!! پس بهتره همین الان عضو بشید و تبلیغاتش را توی وبلاگتون قرار بدید و از همین الان درآمد خوبی کسب کنید . اینم لینکش :

http://www.clickchi.com/index.php?refer=hodajan

خب حالا نوبت به یه سایت دیگه میرسه که اصلا لازم نیست تبلیغاتش را توی وبلاگ قرار بدید !!!!
یه سایت بسیار عالی و معتبر به اسم گرین هورس که توضیحات کاملش توی وبلاگم هست .... ثبت نامش کاملا رایگانه .... درسته که یه سایته خارجیه اما درآمد شما را به صورت چک به آدرس محل زندگی شما پست می کنه .... من به خیلی ها این سایت را پیشنهاد کردم و اونها عضوش هستن و بسیار راضین ... حالا بهتره خودتون برید توی وبلاگمو توضیحاتشو بخونید .... ضرر نداره :

http://www.biatulove.blogsky.com/1388/05/30/post-160

و حالا آخرین چیزی که می خوام بهتون بگم در مورد یک نوع کسب درآمد اینترنتی هست که از نظر من پر بازده ترین نوع کسب درآمد هست ... فقط کافیه روزانه ۲ تا ۳ ساعت با اینترنت کار کنید .... و با این مقدار کار بعد از دو ماه می تونید ماهیانه ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان درآمد داشته باشید .... تعجب نکنید ... درآمد شما در ماههای اول در حدود ۸۰ تا ۱۵۰ هزار تومان میشه اما در ماههای بعد به ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان هم میرسه ... من دارم ازش استفاده می کنم .... اینکه می گم واقعا حقیقت داره

به سایت زیر برید و خودتون بخونید :

http://www.cn3shop.com/?ref=hodajan

این سایت به شما یه بسته را معرفی می کنه ... ممکنه وقتی مطلبشو بخونید پیش خودتون بگید اینها همش کلکه یا غیر واقعیه ولی باید بهتون بگم که این طور نیست ... منم اولش با اکراه این بسته را گرفتم ولی با خوندنش متوجه شدم که کاملا حقیقت داره ... پس وقت را از دست ندید و از همین الان شروع کنید .

مطمئنم از طریق راههایی که بهتون گفتم می تونید درآمد فوق العاده ای را کسب کنید

منتظرتون هستم
به وبلاگ من هم سر بزنید . خوشحال میشم ... راستی ممنون میشم روی تبلیغاتم هم کلیک کنید .

موفق و پیروز باشید
با تشکر
هدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد